Instrumental og sang undervisning

Logo for Ikast-Brande Musikskole

Her kan du se hvilke instrumenter vi i øjeblikket underviser i og hvor vi underviser i dem. Hvis du gerne vil spille et helt andet instrument eller gerne vil modtage undervisning et andet sted end der, hvor vi underviser i øjeblikket, så kontakt os så vil vi se, hvad vi kan gøre.

Aldersgrænserne er vejledende, det er meget forskelligt hvornår det enkelt barn er klar til at modtage instrumentalundervisning.

Du kan på alle instrumenter vælge mellem følgende minuttal:

15 minutter - forskole: et godt valg til nye elever under 12 år, vi forbeholder os ret til at sætte eleverne sammen på to-mandshold á en halv time hvis der er elever der passer sammen.

20 minutter - mellemskole: et godt valg til forsætteren eller nybegyndere.

25 minutter - Hovedskole: Giver dig god tid sammen med din lærer, hvor I kan nå det meste hver uge.

Sammenspil: Musikskolen har en række sammenspilstilbud til instrumentalelever, disse tilbud er gratis.

Violin

Violinundervisning fra 5 år