Førskole 0-6 år

Vær med i et musikalsk fællesskab, hvor vi har fokus på at udvikle det hele barn.

Logo for Ikast-Brande Musikskole

Gennem leg, dans, sang og musik har vi fokus på at udvikle barnets færdigheder og stimulere sanserne og lære børnene de grundlæggende musikalske principper. Du får som deltagende forælder viden og ideer til, hvordan I kan lege videre med musikken derhjemme.

På vuggebongo-holdet har vi fokus på at udvikle og stimulere barnet musikalsk, sprogligt og motorisk. Gennem sang, spil og bevægelse stimuleres barnets musikalske færdigheder i et univers med plads til dit barns fantasi. Vi synger og leger sammen, danser og tumler. Vi lægger vægt på en hyggelig atmosfære med plads til det enkelte barn. Hvis dit barn går i vuggestue eller dagpleje er det lige holdet for dig. Forældre/bedsteforældre går til musik sammen med deres børn.

fra 9 mdr. - 2,9 år (1/8)

Ikast

Tider

Mandage kl. 16.00 - 16.45

45 min pr. gang i 34 uger

Underviser

Astrid Maria Jørgensen

Børnebongo 1 henvender sig til forældre/bedsteforældre med børn på ca. 2,9-6 år. Vi fortsætter den gode udvikling fra vuggebongo. Vi skal arbejde med puls og rytmer og med musikken som middel stimulere børnenes musikalske, sproglige, motoriske, sociale færdigheder. Vi skal spille på instrumenter, bruge vores fantasi. Legen er det centrale punkt for undervisningen, og det er vigtigt at både voksne og børn leger med. Vi lægger vægt på en hyggelig atmosfære med plads til det enkelte barn, hvor legen og fagligheden går hånd i hånd. I får ideer til at lege videre derhjemme.

2,9 - 6 årige

Ikast og Brande

Tider

Ikast: Onsdage kl. 16.30 - 17.15 for 2,9 til 4 årige
Ikast: Torsdage kl. 16.30 - 17.15 for 4 til 6 årige
Brande: Mandage kl. 16.30 - 17.15 for 2,9 til 6 årige

45 min pr. gang i 34 uger

Astrid Maria Jørgensen
Lisa Desirée Juhl Jørgensen
Trille Marie Palm Vestergaard

Bongo, Forskoler & Indskoling Priser
Vugge & Børnebongo 4 rater á 425,- kr.
Musik & Leg 4 rater á 425,- kr.
Bandskole 4 rater á 525,- kr.
Stryger-klaver skole 4 rater á 525,- kr.
Værksteder 4 rater á 525,- kr.
Administrationsgebyr 75,- kr. pr. år - pålægges første rate