Elbas

Elbasundervisning fra 9 år

Målgruppe fra 9 år (vejledende)

Ikast og Brande

(Hvis der er mange tilmeldinger kan der oprettes undervisning i Nørre Snede, Ejstrupholm, Engesvang, Bording)

Tider individuelle tider lægges sammen med læreren
Mængde

15 min. forskole
20 min. mellemskole
25 min. hovedskole

Undervisere

Zourab Chatberachvili
Bent Skourup Hansen

15 minutters elever bliver evt sammensat 2 og 2 til 30 minutter. Hvis du har en god ven/veninde som du gerne vil gå sammen med så skriv det, og den andens navn under bemærkninger på begge jeres tilmeldinger.

Elbas er fedt at spille, og du er stensikker på at komme til at spille i band. Alle bands skal bruge en der vil og kan spille elbas, så har du en god rytmesans, og er rimelig rap på fingrende, så får du hurtigt lært nok til at kunne spille sammen med andre.

Musikskolen har masser af sammenspilsmuligheder for vores elbaselever.

Det er ikke særligt dyrt at købe en elbas og en lille forstærker, så normalt låner vi ikke elbasser ud. Men ring til os hvis det er et problem for dig, så kan vi prøve at finde en løsning, og låne dig en for et gebyr på 300,- kr om året. (Se under "låneinstrumenter" og Regler).